Menu

Nová Lara Croft se zašpiní a bude se třást zimou

Noah Hughes, kreativní ředitel projektu Rise of the Tomb Raider, v uplynulých dnech odpověděl na několik nejpalčivějších otázek spojených s dalším dobrodružstvím nejoblíbenější archeoložky na světě.

Stejně jako v prvním dobrodružství, i tentokrát se bude Larino oblečení postupně ničit, trhat a špinit. Když se namočí, nějaký čas potrvá než její oblečení opět vyschne. Odvážná Lara pocítí i zranění, které se mají nějak odrazit na její pohyblivosti. Hodně pozornosti je věnované i drobnostem a animacím reakcí na okolí. Například, pokud se Lara ohřívala při ohni a teď od něj odchází, uvidíme jak se zachvěje.

Součástí ovládání prý nebude žádný povel ani funkce, která by Laru poslala během na určené místo. Vývojáři se snaží co nejlépe vyplnit prostor obsahem a také plánují hráče donutit, aby pravidelně využívaly své dovednosti a vybavení, místo aby prostě jen běhali od jednoho místa k druhému.

2

Opět dojde i na quick time eventy, ale nebudou tak časté jako v předchozí hře. Zůstanou na místech, na kterých je jejich použití logické.

Děj se odehrává kdesi na Sibiři a točí se kolem neviditelného města Kitez. Autoři si vybrali námět staré ruské legendy proto, že chtěli stavět na existující legendě a propojit nový příběh s reálným světem, ale zároveň nechtěli jít do něčeho, co již bylo mnohokrát zpracováno v jiných hrách i filmech. K původní legendě však „přistupují kreativně“.

Příjezd akční adventury na Xbox One a Xbox 360 očekáváme na podzim 2015, později by se Lara Croft měla dostat i na PC a možná i PS4.

3

Preferovaná platforma: PC Nejlepší hra: s přítelkyní na doktora... "Žiju pro hry a hráju, abych přežil."

Žádné komentáře

Napsat komentář

Playhit TV

Česká databáze her

Reklama