Menu

Mad Max bude vyžadovat 32GB volného místa

Dozvěděli jsme se, že letošní plánovaná šílená open-world akce Mad Max bude na konzoli Xbox One vyžadovat zhruba 32GB volného místa. Sice nejde o žádnou zázračnou novinku, ale samotného mě překvapilo, že bude potřebovat tak málo. Z posledních her si hodně hráčů zvyklo na standart 50GB a více, takže jde o milý krok od Avalanche Studios. V každém případě bude hra dostupná i fyzicky na disku, takže se nemusíte bát. Mad Max byl původně oznámen na Sony konferenci v průběhu E3 2013. Ale proč se k tomu vracím – naneštěstí musím zopakovat věc, která se ví už relativně dlouhou dobu, a to, že hra nevyjde na starší generaci konzolí a nakonec byla verze pro PS3 a Xbox 360 zrušena. Těžko říct, jestli je to dobře nebo špatně, ale alespoň mají vývojáři větší volnost a mohou se s hrou pořádně vyřádit.
mad-max-2

A o čem to vlastně celé bude?

 

Budeme prozkoumávat pustinu. Sice to zní nezajímavě, ale je to přesný opak. A to z toho důvodu, že tu nekonečnou pustinu nebudeme prozkoumávat pěšky, ale většinu času budeme sedět ve svém železném bojovém pojízdném miláčkovi. Kdo by se také nechtěl řítit pouští ve vlastnoručně upraveném autě, že ano. Jediný cíl tedy nebude pouhé přežití, ale také přizpůsobit si káru k obrazu svému, přidělat jí pořádné kulomety a vyrazit do boje. Nenechte se zmást, hra nebude mít s filmem nic společného kromě světa, ve kterém se bude odehrávat. Můžeme se tedy těšit na diametrálně odlišné vyprávění, než které jsme mohli vidět na plátnech kin.

Tohle bude totiž zcela nová definice šílenství. A tuto definici budeme moct okusit na vlastních kůži už 4. září, kdy hra vychází. Sice bude mít těžkou konkurenci v podobě Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, ale myslím si, že každý tábor si najde to své. Jak se říká – sto lidí, sto chutí. Takže vydržte to ještě ty dva týdny a vzhůru do post-apokalyptického, šíleného světa! Protože… „My name is Max. Mad… Max.“

 

Nadšenec do her a techniky, vášnivý čtenář a především pisálek :-)

Žádné komentáře

Napsat komentář

Playhit TV

Česká databáze her

Reklama